Skip to content

FAQ  HANDLEIDING

Account herstellen

Het account van een gebruiker moet altijd gekoppeld zijn aan een multi-authenticator (2FA) om veilig in te loggen. Een gebruiker kan niet meer inloggen als het gekoppelde device niet meer in zijn bezit is of kapot is. Er zijn twee manieren om een account te herstellen:

  1. Met herstelcodes
  2. Het account resetten.

Als alleen het wachtwoord vergeten is kan er in het inlogscherm geklikt worden op WACHTWOORD VERGETEN. Vul het e-mailadres in en herstel het wachtwoord via de link in de e-mail.

VEELGESTELDE VRAGEN

  1. Mogelijk is de uitnodiging verlopen, de geldigheidsduur van de link is 7 dagen. Vraag een nieuwe uitnodiging aan bij de beheerder.
  2. Er is nog geen 2-factor authenticatie (2FA) ingesteld. Zie 2-staps verificatie instellen.
  3. Er is (per ongeluk) op NIET ACCEPTEREN geklikt. Vraag een nieuwe uitnodiging aan bij de beheerder.

Bij onderstaande foutmeldingen is er ingelogd via een verouderde link in de browser of vanuit een verouderde e-mail link.

Ga naar https://sts.pmonline.nl of https://www.digirecord.nl en klik op inloggen. Installeer de WebApp voor optimaal gebruik.

Of bij deze melding: Uw klantaccount is geblokkeerd door Pro Management.

In plaats van de authenticator kunt u één van de 10 herstelcodes gebruiken, welke bij de eerste inlog zijn verstrekt. Indien u deze niet (meer) heeft, neem dan contact op met de beheerder om uw account te ontkoppelen.

Er wordt een nieuwe uitnodiging verzonden per mail, volg de instructie ‘Uitnodiging accepteren als nieuwe gebruiker’ en activeer een nieuwe authenticator.