Veel tijd kwijt aan het herinneren van klanten?

herinneren klanten tijdrovend

Om gegevens en goedkeuringen van uw klanten te krijgen, moet u steeds manen, herinneren en controleren. Dit hoort bij uw service en is tegelijkertijd onderdeel van uw zorgplicht.
Wie wat precies nog moet aanleveren is vaak onduidelijk en overzicht krijgen kost veel waardevolle tijd.

Dit kan makkelijker en sneller. Hoe? Bekijk onderstaande video:

 

Automatiseer met een werkstroom

Met DigiRecord deelt u op een eenduidige manier en AVG-proof, jaarrekeningen, salarisstroken, documenten en dossiers vanuit een online portaal. Vervolgens kunt u met een werkstroom het herinneren en controleren volledig automatisch laten gaan.
Zo bespaart u veel tijd en ergernis. Ook is er een handig overzicht van wie al wat heeft aangeleverd. De klant kan bovendien altijd en zonder tussenkomst snel en veilig bij zijn documenten en zien wat er nog ontbreekt.

Nog geen DigiRecord? Boek een demo!

Wilt u ook herinneren en goedkeuren van alle documenten automatiseren? Laat u dan verrassen door de mogelijkheden van DigiRecord. Boek vandaag nog een demonstratie met een van onze medewerkers!